Hyde Park


V úterý jsem po hodně dlouhé době měla opravdu špatný (no zase tak úplně ne) day off. Měla jsem domluvenou návštěvu u dvou přátel a oba mi postupně dali vědět, že se nemůžu stavit, protože musí jít do práce. A tak jsem zůstala úplně sama. Vzala jsem s sebou svůj Polaroid a vydala jsem se na procházku do Hyde Parku, kolem kterého jezdím každý den do práce, takže tohle prostředí je mi opravdu blízké.


Protože jsem ale měla velmi smolný den, obráceně jsem vložila krabičku s filmem do Polaroidu a nepodařilo se mi ji vyndat. Takže žádné Polaroidové fotky nevznikly. Přesto jsem se ale rozhodla pořídit fotky alespoň iPhonem a podělit se s vámi o krásy tohoto skvělého parku.

Pokud někdy budete v Londýně, rozhodně se tomuto místu nevyhněte. A hlavně leží opravdu kousek od Oxford Street, takže si tam můžete zajít po nákupech odpočinout.

Teď už vás nechám se kochat fotkami. Určitě mi dejte vědět, jestli jste někdy Hyde Park navštívili a nebo se do Londýna teprve chystáte.

Mějte se krásně.
Lucie


Štítky: , ,