#2 Co jsem dnes jedla | Green Smoothie cestou na psí oslavu narozenin


V pondělí jsem se vydala na návštěvu svých kamarádek do Wembley. A protože je Wembley docela kus od místa, kde bydlím, beru si vždy s sebou něco na cestu. Přece jenom jet hodinu a půl v autobuse, ve kterém se vedrem pečete, není zrovna pohoda. A tak jsem den zahájila tímto zeleným smoothie ze Starbucks.


Musím říct, že už hodně dlouho jsem neměla tak výborné smoothie. A jeho barvou mi samozřejmě evokuje to, že dělám něco dobrého pro své tělo. Toto Green Smoothie obsahuje jablko, hrozny, kiwi, okurku a listový špenát a trochu jablečného džusu. Neobsahuje žádné tuky a má pouze 97 kalorií. Je opravdu výborné a doporučuji všem ho vyzkoušet.

Cesta do Wembley se jako vždy táhla, ale když jsem tam dorazila, čekaly na mě Danny, Kaki, Kimi a hlavně birthday boy Apollo, který ten den slavil své druhé narozeniny. Což jsem se dozvěděla až u nich doma, kde jsem všude viděla rozvěšené balónky.


Kolem půl třetí se podával oběd. U Danny jako vždy nějaká ta česká klasika. Tentokrát to byl smažený sýr, bramborová kaše a můj oblíbený okurkový salát (omlouvám se za rozostřenou fotku, bohužel jsem si toho všimla až po tom, co jsem oběd snědla).


Poté si své jídlo užil Apollo, který dostal narozeniný dort :)


A po menší oslavě jsme se šly všechny pojít s Apollem do parku na Harrow. Je tam obrovský park, kde se mohou pejsci pořádně vyřádit. My si tam sedly s kartama a hrály jsme žolíka.


No a na konci dne jsme pokračovaly v oslavách. Danny s Kaki nachystaly chlebíčky a mohly se tak dál slavit jedny psí narozeniny :)


Štítky: ,