Hit tohoto léta: GOLD TATTOO + GIVEAWAY


Tak co, Charmings? Už ho taky máte? :) 

Tématem dnešního článku bude metalické, chcete-li zlaté a stříbrné tetování, které se stalo obrovským hitem tohoto léta. Možná proto, že na opálené kůži vypadá naprosto skvěle! A pokud sledujete můj instagram, tak víte, že jsem mu totálně propadla.

Jedná se o dočasné tetování, které vám vydží pouze pár dní (což je podle mě škoda, nejraději bych ho totiž nosila pořád :D). Výdrž tohoto tetování závisí samozřejmě na místě, kde jste ho umístili. Já se rozhodla ho otestovat hned na několika místech, což uvidíte na fotkách.

Tetování funguje úplně stejně, jako kterékoliv, které známe z dětských žvýkaček. Vyberete si místo, kde chcete tetování aplikovat, sundáte z něj vrchní fólii a přitisknete na vámi vybrané místo. Pak už jenom stačí tetovačku namočit vodou, zhruba asi tak na 10-20 sekund, odlepit papírek na kterém tetování drží, a máte hotovo! Sundat se dá klasickým odličovákem na obličej. Jak jednoduché a krásné, že? :) 

Mě osobně tento trend nadchnul moc :) 


Děkuji www.metalicketetovania.sk za poskytnutí tohoto tetování. Přišlo mi téměř okamžitě po dohodnutí spolupráce. Paní, která objednávku vyřizovala byla velmi milá a příjemná. Dostala jsem dva papíry plné těchto ozdob + návod, jak tetování natisknout na kůži a jak jej odstranit. 


A jedna dobrá zpráva na závěr? Tetování můžete právě tady na blogu vyhrát!

Co pro to musíte udělat?

1. Být pravidelným čtenářem tohoto blogu ( GFC ) + být fanouškem tohoto blogu na Facebooku a napsat do komentářů, pod jakým jménem mě sledujete.
2. Dát like na stránku e-shopu, který toto tetování poskytuje ZDE
3. Napsat do komentářů e-mail, na který vás můžu v případě výhry kontaktovat.

Výherce si bude moci vybrat jakýkoliv jeden produkt ze stránky www.metalicketetovania.sk úplně ZDARMA. 

Soutěžit můžete přesně týden (tedy do 19.8.2015) Výherce vyberu pomocí random.org a bude vyhlášen na FACEBOOKOVÉ STRÁNCE BLOGU 20.8.2015.

Krásný den všem a hodně štěstí! :)

Štítky: , ,